تبادل غیر متمرکز اومیسه گو

یکشنبه, ۱۹ بهمن ۹۹

اومیسه گو (OMG) چیست؟

شرکت اومیسه رمز ارزی را تحت عنوان اومیسه گو به بازار معرفی نمود. این رمز‌ ارز دارای قابلیت هایی نظیر کیف پول اینترنتی، پلتفرم قرارداد هوشمند و یک توکن 20ERC- می باشد.

هدف نهایی شرکت اومیسه کمک به افرادی می باشد که می خواهند بدون دسترسی به بانک ها به طور یکپارچه وجوهی را در سراسر جهان انتقال دهند.

-تاریخ راه اندازی: 23 ژوئن 2017

-سرمایه حاصل از عرضه اولیه: 25 میلیون دلار

-قابلیت استخراج: PoS

-بنیانگذاران: جون هاسگاوا، دونی هارینسوت

-سرمایه گذاران اصلی: سرمایه گذاری SBI، 500 StartUps، Golden Gate Ventures، SMDV، Ascend Capital، SMBC، East Ventures، Krungsri Finnovate

-مشاوران: ویتالیک بوترین (بنیانگذار اتریوم)، جوزف پون (از نویسندگان شبکه پلاسما و رعد و برق)، دکتر گاوین وود (بنیانگذار اتریوم)، راجر ور (مدیر عامل Bitcoin.com)، جولیان زاویستوفسکی (بنیانگذار Golem)

-نوع: پرداخت، 20ERC-

تجارت اصلی اومیسه گو دقیقاً همانند Stripe در تایلند، ژاپن و اندونزی قابلیت پرداخت آنلاین را فراهم می نماید. از چند سال پیش، مدیر عامل شرکت جون هاسگاوا در مصاحبه ای به TechCrunch گفت که این شرکت به فناوری بلاکچین و پتانسیل بالقوه آن علاقه مند شده است. همچنین شما می توانید با استفاده از سایت هایی همانند دیجی پول خرید ارزهای دیجیتال دیگری همانند پرفکت مانی را انجام دهید.

کیت توسعه نرم افزاری کیف پول سفید (SDK)

اولین عرضه عمومی کیف پول سفید (SDK) در سه ماهه اول سال 2018 اتفاق افتاد. این امر به کاربران اجازه می دهد تا پول بی پشتوانه، ارزهای رمزنگاری شده، پرداخت های با کارت، کارت های هدیه و پرداخت های اعتباری را در صرافی های غیر متمرکز اومیسه گو مبادله کنند. تمام معاملات با استفاده از کیف پول سفید اومیسه گو در شبکه اومیسه گو انجام می شود.

تبادل غیرمتمرکز (HEX)

صرافی غیر متمرکز اومیسه گو یک بلاکچین از نوع اثبات سهام مقیاس پذیر و مطمئن است که هر نوع ارز دیجیتال بر روی آن قابل معامله است. کلیه سفارشات معاملات توسط سازندگان OMG تأیید خواهد شد.

تیم

علاوه بر تیم بنیانگذار، اومیسه گو لیستی از مشاوران خبره از جمله ویتالیک بوترین (بنیانگذار اتریوم)، جوزف پون (از نویسندگان شبکه پلاسما و رعد و برق) و دکتر گاوین وود (بنیانگذار اتریوم) را در اختیار دارد. برای اطلاعات بیشتر در خصوص "اتریوم" کلیک نمایید.



  • اومیسه گو,
  • ارز دیجیتال,

{{-- --}}