ویوز چیست؟

سه شنبه, ۲۶ اسفند ۹۹

ویوز (WAVES):

ویوز در حال ایجاد یک پلتفرم بلاک چین مانند اتریوم است که هرکسی می تواند برای راه اندازی توکن خود از آن استفاده کند. هدف این شرکت انبوه سازی پذیرش از طریق یک رابط کاربری ساده است. و برخلاف اتریوم از کاربران نمی خواهد که از کدهای پیچیده ای مانند سالیدیتی استفاده کنند. در عوض، کاربران ویوز دسترسی آسان به پلاگین ها دارند و درک قراردادهای هوشمند ساده است.

تاریخ راه اندازی: 12 آوریل، 2016

سرمایه حاصل از عرضه اولیه: 16 میلیون دلار

قابلیت استخراج: PoS

بنیانگذاران: ساشا ایوانوف

نوع: پلتفرم

تولید سکه

این پلتفرم در حال حاضر دارای تعدادی ابزار قدرتمند و خدمات برای سازندگان توکن است. ویوز یک برنامه و کیف پول ساده دارد. برای ایجاد یک توکن سفارشی در پلتفرم ویوز، کاربران فقط به 1 توکن "به عنوان هزینه" نیاز دارند. ایجاد یک توکن در کمتر از 1 دقیقه انجام می شود بدون اینکه نیازی به کدگذاری باشد.

ارز WavesDeX

ویوز دارای ارزی اختصاصی به نام WavesDeX است. WavesDeX غیرمتمرکز است و بر اساس زنجیره بلاک چین ساخته شده است. این ارز به کاربران اجازه می دهد ارزهای BTC  یا  ETH یا هر ارز دیگری را در ازای ویوز یا هر توکن سفارشی صادر شده در پلتفرم ویوز معامله کنند.

پیشرفت آینده

ویوز همچنین برنامه هایی برای راه اندازی خدمات قرارداد های هوشمند در آینده دارد. با این حال، قراردادهای هوشمند ویوز به کدگذاری پیچیده ای نیاز ندارند و برای همه کاربران به راحتی در دسترس خواهند بود.

ویوز یک سری مقررات در خصوص فناوری بلاک چین را اعلام کرده و از همکاری با Deloitte برای توسعه چارچوب بلاک چین خود با سایر تجارت ها خبر داده است.



  • ویوز,
  • فروش پرفکت مانی,
  • ارز دیجیتال,
  • دیجی پول,
  • پرفکت مانی,
  • خرید پرفکت مانی,

{{-- --}}