ارز فریبکارانه بیت کانکت

یکشنبه, ۲۶ بهمن ۹۹

بیت کانکت BCC

بیت کانکت یک ارز فریبکارانه است که ادعا می کند یک ربات معاملاتی را اداره می کند. اما به عنوان یک طرح پونزی شناخته می شود.

-تاریخ راه اندازی: 15 فوریه 2016

-نوع: ارز

بیت کانکت چگونه کار می کند؟

این سرویس ادعا می کند که بیت کوین یک کاربر را می گیرد، بلافاصله آن را به BCC (توکن خوشان) تبدیل و پول را به "ربات معاملاتی" خود تغذیه می کند. در عوض، کاربر سود پرداخت شده از درآمد "ربات معاملاتی" آن ها را دریافت خواهد کرد. نرخ بهره بسیار چشمگیر است، به طوری که کاربران ​​متوسط 1 % سود در روز را گزارش می کنند.

پیشنهاد بیت کانکت

پیشنهاد اصلی تجارت این ارز این بود: ربات تجارتی ما می تواند بهتر از شما سرمایه گذاری کند، بنابراین بیت کوین های خود را به ما بدهید ما بخشی از درآمد حاصل از سرمایه گذاری را برای شما ارسال خواهیم کرد. مشخص شد که این دروغی بیش نبود.

 

کلاهبرداری

در نهایت، بیت کانکت عموما یک طرح پونزی در نظر گرفته می شود و در اوایل سال 2018 شاهد افت 99 درصدی ارزش خود بود که در آن سرمایه بازاری (عرضه ضربدر قیمت واحد) از 2 میلیارد دلار به 20 میلیون دلار رسید. ویتالیک بوترین و مایکل نووگراتز نیز به طور علنی در توییتر عنوان کرده اند که بیت کانکت چیزی بیش از یک کلاهبرداری نیست و در ارزهای دیجیتال مطمئن تری مانند بیت کوین، اتریوم و پرفکت مانی سرمایه گذاری کنید..

مشکلات قانونی

در 16 ژانویه، بیت کانکت اعلام کرد که پس از صدور دستور توقف و انصراف از سوی ناظران تگزاس و کارولینای شمالی، عملیات مبادله ارز و رمزنگاری را متوقف می کند. در تاریخ 31 ژانویه 2018، دادگاه منطقه ای ایالات متحده، ناحیه غربی از کنتاکی، قرار توقیف موقت دارایی های این ارز نوظهور را گذاشت.

 به دنبال آن افشای آدرس کیف پول ارز رمزنگاری شده و آدرس حساب تجاری و همچنین هویت هرکسی را که بیت کانکت طی 90 روز گذشته برایش ارز دیجیتال ارسال کرده بود را صادر کرد.

 



  • بیت کانکت,

{{-- --}}