ذخیره اطلاعات در انگیما

دوشنبه, ۳۰ فروردین ۰

انیگما (ENG):

انیگما یک شبکه خارج از زنجیره است که سعی دارد با مسائل مربوط به حریم خصوصی و مقیاس پذیری انتقال داده ها در بلاکچین مقابله کند. کاتالیست اولین برنامه ای است که بر روی آن ساخته شده است و ابزارهای معاملاتی ارزهای رمزنگاری شده را فراهم می کند.

-تاریخ راه اندازی: 11 سپتامبر 2017

-سرمایه حاصل از عرضه اولیه: 45 میلیون دلار

-قابلیت استخراج: PoS

-بنیانگذاران: Guy Zyskind، Can Kisagun

-نوع: پلتفرم، ERC-20

انیگما برای اجازه دادن به معاملات خصوصی روی 2 پلتفرم جداگانه فعالیت می کند: یک بلاک چین عمومی و یک شبکه خصوصی خارج از زنجیره.

تکنولوژی انگیما

زمانی که یک معامله خصوصی در انیگما پردازش می شود، به شبکه خارج از شبکه ارسال می گردد. این کار از طریق قراردادهای مخفی، نسخه خصوصی قراردادهای هوشمند، انجام می شود. مثال آن زمان استفاده از قراردادهای مخفی زمان انتشار اطلاعات است. اگر شرکتی بخواهد متوسط ​​حقوق کارمندان خود را بدون افشای حقوق هر فرد منتشر کند، می تواند تمام داده ها را به قرارداد مخفی ارسال کند. این قرارداد صرفا یک عدد (حقوق متوسط) را بدون افشای همه اعداد دیگر برمی‌گرداند.

داده ها در انگیما

ذخیره اطلاعات نیز یکی از مشکلات اصلی فناوری های بلاکچین است. شبکه خارج زنجیره ای انیگما به کاربران اجازه می دهد داده ها را به صورت خصوصی ذخیره کنند. در صورت نیاز به دسترسی به داده ها، مالک می تواند با استفاده از یک مرجع، اطلاعات را بازیابی کند. این به مالک اجازه می دهد بدون عموم سازی اطلاعات به داده ها دسترسی پیدا کند.

تیم انگیما

گای زیسکایند (مدیر عامل و موسس همکار) از آژمایشگاه رسانه MIT

کن کیزاگان (موسس همکار) از دانشگاه MIT sloan MBA  - مک کنزی

برای خرید پرفکت مانی می توانید از سایت دیجی پول استفاده نمایید.



  • انگیما,
  • ارز دیجیتال,
  • دیجی پول,
  • پرفکت مانی,
  • خرید پرفکت مانی,

{{-- --}}