مزایا و معایب پرفکت مانی

این شرکت در سال 2007 در پاناما تأسیس شد، اما دفتر مرکزی آن در زوریخ، سوئیس است و به عنوان یک سیستم پرداخت الکترونیکی برای پرداخت‌های غیر نقدی در سطح اینترنت استفاده می‌شود.

پرفکت مانی (Perfect Money) در پاناما ثبت شده است. پاناما کشوری است که قوانین کنترل مالی سختگیرانه‌ای ندارد. به عنوان مثال، این شرکت (بر خلاف شرکت های غربی) می‌تواند دارایی‌های کاربران خود را در فعالیت‌های مختلف سرمایه گذاری کند. لذا این باعث افزایش ریسک پس انداز پول در این سیستم می‌شود. این نیز دلیل اصلی عدم پذیرش این ارز الکترونیکی در بسیاری از فروشگاه‌های بزرگ اینترنتی است.

سیستم پرداخت آنلاین پرفکت مانی در واقع نوعی کیف پول بین المللی است که کاربران کسب و کار آنلاین با استفاده از آن می‌توانند در سریع‌ترین زمان ممکن و با امنیت بسیار بالا به خرید از فروشگاه‌ها، خرید و فروش ارزها و رمز ارزهای مختلف موجود در بازار بپردازند.

تاثیر تحریم‌ها در ایران

علیرغم تحریم‌های مالی گسترده علیه ایران، پرفکت مانی (Perfect Money) یکی از معدود شرکت‌هایی است که این کار را انجام نداده است. به همین دلیل این سرویس در بین کسانی که به دنبال دریافت پول از خارج از کشور و یا پرداخت هزینه خرید از وب سایت‌های خارجی هستند بسیار محبوب است. این سیستم پرداخت مالی حتی یک بخش ویژه به زبان فارسی دارد. کاربران ایرانی می‌توانند با انتخاب زبان فارسی از بین تمامی امکانات این وب سایت (از جمله قسمت پرداخت و دانلود و همچنین راهنما) یکی را انتخاب کنند.

پرفکت مانی به راحتی این امکان را برای ایرانیان داخل کشور فراهم می‌کند تا به راحتی بتوانند پول‌های خود را ارسال و دریافت کنند. به عنوان مثال بسیاری از برنامه نویسان یا افرادی که پروژه‌های خارجی دارند می‌توانند حقوق و دستمزد خود را به راحتی توسط این سیستم مالی به دلار دریافت کنند.

به عنوان یک ایرانی می‌توانید به راحتی اقدام به خرید پرفکت مانی و ووچر ps کنید و حتی مطمئن باشید که می‌توانید به سهولت پرفکت مانی ارزان و ووچر ارزان بخرید. برای انجام این کار می‌توانید به صرافی ارز دیجیتال دیجی‌پول مراجعه کرده و اقدام به خرید آن نمایید.

برای خرید و فروش پرفکت مانی از اولین نمایندگی رسمی پرفکت مانی در ایران کلیک کنید.

ارزهای قابل استفاده

 یک حساب کاربری کامل پرفکت مانی، دارای چهار واحد دارایی اصلی است. یعنی کاربر می‌تواند دارایی‌های خود را در یک یا چند واحد از این واحدها که در پایین گفته شده است، نگهداری کند. این واحدها به شرح زیر است:

  • US Dollars (USD)
  • Euro (EUR)
  • Gold
  • Bitcoin (BTC)

انواع حساب‌های پرفکت مانی

 پرفکت مانی دارای سه نوع حساب مختلف است که کاربر می تواند از بین آن‌ها انتخاب کند. هر یک از این سه حساب دارای مزایایی هستند. این سه حساب به ترتیب Normal)، (Premium)) و (Partner) می‌باشند.

  • حساب پرفکت مانی معمولی (Normal)

حساب پرفکت مانی معمولی یا نرمال پرفک مانی (Perfect Money) اکانت درواقع حساب کاربری‌ای است که برای افراد تازه ثبت نام شده در سایت پرفکت مانی ایجاد می‌گردد و هیچ محدودیتی در استفاده از سیستم ندارد.

  • اکانت پریمیوم (Premium)

اکانت پریمیوم پرفکت مانی به کاربرانی که بیش از 1 سال فعال هستند و یا اینکه گردش حساب آنان به یک مقدار مشخصی یعنی چیزی حدود 7000 دلار آمریکا یا معادل آن رسیده باشد، تعلق دارد. شما این شانس را دارید که بتوانید سطح کاربری خود را با ارسال یک تیکت به پشتیبانی ارتقا دهید. مزیت اصلی داشتن حساب پریمیوم، کارمزد کمتر برای خدمات و تراکنش ها نسبت به حساب‌های معمولی است. لذا با داشتن این سطح از کاربری از امکانات ویژه‌تری نسبت به اکانت معمولی برخوردار خواهید بود.

  • اکانت پارتنر یا شریک یا همکار (Partner)

حساب پارتنر پرفکت مانی یا حساب همکار، سومین سطح حساب کاربری در پرفکت مانی است. این نوع حساب برای کاربران عادی در دسترس نیست. در واقع تنها نماینده سیستم پرداخت یا صرافی است که می‌تواند چنین حسابی داشته باشد. این نوع حساب دارای کمترین نرخ کارمزد (1.5%) و نرخ سود سالانه 5% کمترین موجودی ماهانه است. کارمزد حساب پریمیوم برای هر انتقال بانکی تا 2٪ است.

ویژگی‌های شگفت انگیز پرفکت مانی

از ویژگی‌های شگفت انگیز پرفکت مانی (Perfect Money) در درجه اول می‌توان به پا کردن انقلابی در سیستم‌های مالی اشاره کرد. در ادامه به معرفی برخی دیگر از ویژگی‌های منحصربه آن می‌پردازیم.

  1. امکان خرید آسان از فروشگاه‌خای خارجی توسط پرفکت مانی به دلیل تحریم سیستم‌های مالی ایران
  2. پرفکت امکان خرید طلا، بیت کوین و ارزهای فیات مانند دلار و یورو را ایجاد کرده است.
  3. امکان استفاده از پرفکت مانی و خدمات آن در پروژه‌های مبتنی بر اینترنت.
  4. امکان انتقال سریع و امن پول از طریق صرافی‌های ارزی.
  5. امکان دریافت، انتقال و ذخیره ارزها به صورت آنلاین
  6. امکان انجام پرداخت‌های منظم.

فواید پرفکت مانی چیست؟

حال که تاکنون با پرفکت مانی (Perfect Money) و کاربردهای آن آشنا شده‌اید وقت آن است که فواید آن را مورد بررسی قرار دهیم.

  • بهره‌مند بودن از خدمات پرداخت و سیستم‌های مالی بین المللی برای کشورهای عضو تحریم مانند ایران
  • امکان انتقال ارزها مثلا از ریال و دلار به ارزهای دیجیتال از طریق پرفکت مانی
  • دارا بودن امنیت بالا در سیستم تراکنش پرداختی‌ها
  • عدم محدودیت در حجم و میزان تراکنش‌های مالی
  • پرداخت به ازای مانده حساب افراد به صورت ماهانه توسط سایت پرفکت مانی
  • امکان قرض گرفتن و یا قرض دادن در کیف پول پرفکت مانی
  • برقراری ارتباط ساده و آسان در سایت پرفکت مانی و دارا بودن محیطی کاربرپسند
  • پایین بودن نرخ کارمزد تراکنش‌ها
  • عدم پرداخت مالیات برای انجام تراکنش‌های مختلف در سیستم پرفکت مانی

معایب پرفکت مانی کدامند؟

معایب پرفکت مانی شامل موارد زیر است که البته فواید آن بسیار بیشتر از معایب آن است.

  • امکان خارج کردن پول از حساب پرفکت مانی از طریق ویزا کارت (visa card)، مستر کارت (Master Card) وجود ندارد.
  • در صورت فراموشی رمز کاربری کیف پول پرفکت مانی، هزینه بالایی جهت بازگردانی آن باید پرداخت کنید.
  • امکان بازگشت درصورت انتقال تراکنش اشتباه وجود ندارد.
  • امکان اصلاح مبادلات در این نوع تراکنش وجود ندارد.

بنابراین باتوجه به موارد ذکر شده و فواید و معایب سیستم پرفکت مانی (Perfect Money) افرادی که تمایل به انجام تراکنش دارند می‌توانند به راحتی در پرفکت مانی اکانت ایجاد کنند و یا اینکه در سایت خرید و فروش پرفکت مانی دیجی پول به عنوان اولین نماینده رسمی پرفکت مانی در ایران اقدام به خرید و فروش پرفکت مانی نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا