ارزش گذاری او ایکس

پنجشنبه, ۱۹ فروردین ۰

او ایکس (ZRX)

این پروژه به آینده ای امیدوار است که در آن تمام دارایی ها از سهام ها و ارزهای رمزنگاری شده گرفته تا فلزهای گرانبها به صورت عمومی در قالب توکن های بلاکچین معامله خواهند شد و در حال ایجاد پروتکلی برای مبادله غیرمتمرکز است که از توکن او ایکس استفاده می کند.

-تاریخ راه اندازی: 15 آگوست 2017

-سرمایه حاصل از عرضه اولیه: 24 میلیون دلار

-بنیانگذاران: ویل وارنت، امیر بندیلی

-سرمایه گذاران عمده: سرمایه گذاری پلی چین، سرمایه گذاری مالتی کوین

-مشاوران: فرد ارسام (بنیانگذار Coinbase)، اولاف کارلسون وی (بنیانگذار Polychain Capital)، جوئی کراگ (بنیانگذار Augur)، لیندا شی (مدیر محصول در Coinbase، بنیانگذار سرمایه گذاری Scalar)

-نوع: مبادله، پروتکل، ERC-20

او ایکس یک پروژه به شدت پیش بینی شده است که در حال ایجاد یک ارز غیرمتمرکز برای مبادله توکن های اتریوم است و در نهایت، معتقد است که نه تنها ارز، بلکه دارایی های دیجیتال و فیزیکی نیز در بلاکچین قابلیت مالیکت و معامله دارند و در حال ایجاد پروتکلی برای مبادله غیرمتمرکز است که از توکن آن استفاده می کند.

ارزش گذاری او ایکس

اکثر صرافی های غیرمتمرکز از قراردادهای هوشمندی که روی اترویم اجرا می شوند، استفاده می کنند. اقداماتی از قبیل واریز وجه در صرافی، ثبت سفارش یا تحویل گرفتن سفارش، نیاز به معامله در بلاکچین دارد. بنابراین، مبادلات غیرمتمرکز برای امنیت بسیار مناسب هستند اما در مقایسه با همتای متمرکز خود در هزینه های عملیاتی و سرعت بالا تأخیر دارند. در پروتکل او ایکس، سفارشات انتقال داده شده و خارج از زنجیره تأیید می شوند، که به طور گسترده هزینه های Gas را کاهش می دهد و "باگ های بلاکچین" را از بین می برد. بنابراین، زمانی که تجارت به پایان می رسد، معاملات فقط از طریق شبکه اتریوم انجام می شوند، که به کاربران اجازه می دهد تا هزینه های Gas مرتبط با عملیات بازرگانی را کاهش دهند. رله ها به پخش سفارشات کمک می کنند و هر بار که معامله ای را تسهیل می‌کنند، هزینه ای را در قالب ZRX دریافت می کنند. رله ها توسط هر کسی قابل ساخت هستند.

چشم انداز او ایکس

او ایکس معتقد است که داشتن مبادله غیرمتمرکز در توسعه اکوسیستم ارز رمزنگاری شده به دلایل زیر اهمیت دارد:

-بازارهای پیش بینی: پلتفرم های بازار پیش بینی غیرمتمرکز مجموعه ای از توکن ها را تولید می کنند که نشان دهنده سهم مالی نتایج رویدادهای دنیای واقعی است. او ایکس این توکن ها را بلافاصله قابل معامله می سازد.

-توکن های پایدار : سازه های اقتصادی جدید مانند سکه های پایدار جهت موفقیت به بازارهای سیال و کارآمد نیاز دارند. او ایکس مکانیسم های اقتصادی زمینه ای را که باعث می شود این توکن ها پایدار بمانند، تسهیل می کند.

-وام‌های غیرمتمرکز: وام‌های کارآمد به بازارهای نقدی نیاز دارند که سرمایه‌گذاران می‌توانند وام‌ها را خرید و فروش کنند. او ایکس یک اکوسیستمی از وام دهندگان را ایجاد می کند تا خود را سازماندهی کرده و به طور کارآمد قیمت های بازار را برای تمام وام های عمده تعیین کنند.

-مدیریت صندوق سرمایه: مدیریت صندوق سرمایه غیرمتمرکز، مدیران صندوق را به سرمایه گذاری در کلاسهای دارایی از قبل توافق شده، محدود می کند. تعبیه سازی او ایکس در قراردادهای هوشمند مدیریت صندوق سرمایه آنها را قادر می سازد تا این محدودیت های امنیتی را اعمال کنند.

با دیجی پول راجع به نحوه خرید پرفکت مانی اطلاعات بیشتری کسب نمایید.



  • او ایکس,
  • ارز دیجیتال,
  • دیجی پول,
  • پرفکت مانی,
  • خرید پرفکت مانی,

{{-- --}}