هدف سابستراتوم

سه شنبه, ۱۰ فروردین ۰

 

هدف سابستراتوم

هدف سابستراتوم ایجاد یک اینترنت غیرمتمرکز است که در آن کاربران وب بتوانند به مرورگرهای وب دسترسی یابند و از سایر کاربران شبکه این ارز پهنای باند خریداری کنند. این کار مانند هدف ارزهایی مانند پرفکت مانی برای غیرمتمرکز کردن پول برای کاربران است. کاربران موجود در شبکه مبلغ پهنای باند مورد استفاده خود را پرداخت می کنند.

-تاریخ راه اندازی: 13 آگوست 2017

-سرمایه حاصل از عرضه اولیه: 13.8 میلیون دلار

-بنیانگذاران: جاستین تاب، آبرام کوکسون

-نوع: رایانه، بازار، ERC-20

کارکرد سابستراتوم

سابستراتوم یک توکن ERC-20 است که هدف آن غیر متمرکزسازی اینترنت است. کاربران وب می توانند از سایر کاربران در  این شبکه به ویژگی های وبگردی و میزبانی وب دسترسی داشته باشند. کاربران شبکه به جای پرداخت هزینه های ثابت، مبلغ پهنای باند مورد استفاده خود را از طریق مرورگر وب پرداخت می کنند.

سابستراتوم به کاربران امکان می دهد تا در کشورهایی مانند چین، روسیه و ایران که دولت محدودیت هایی را برای دسترسی به محتوا روی شهروندان اعمال می کند، آزادانه در اینترنت گشت و گذار کنند. هدف سابستراتوم این است که یک راه حل بهتر از VPN که ارزان تر و قابل تجسم است ارائه دهد.

عدم محدودیت در سابستراتوم

علاوه بر این، کاربران می توانند یک گره سابستراتوم را انتخاب و با تبدیل رایانه خود به یک میزبان، SUB کسب کنند. این می تواند یک کامپیوتر بیکار را به یک ماشین پول ساز تبدیل کند.

"یک روز، آمریکایی ها ممکن است از خواب بیدار شوند و متوجه شوند که دوست ندارند برادر بزرگ ترشان مراقبشان باشد و شرکت های بزرگ را برای زیر نظر گرفتن هر کاری که انجام می دهند استخدام کند و وقتی این اتفاق می افتد، سابستراتوم آنجا خواهد بود."

جاستین تاب (مدیر عامل)



  • سابستراتوم,
  • ارز دیجیتال,
  • دیجی پول,
  • پرفکت مانی,
  • خرید پرفکت مانی,

{{-- --}}