کاربردهای استراتیس

شنبه, ۲۱ فروردین ۰

استراتیس (STRAT):

استراتیس یک پلتفرم توسعه بلاکچین است که به مشاغل کمک می کند تا به راحتی بلاکچین خصوصی (زنجیره های جانبی) خود را ایجاد کنند. این شرکت در حالی که موسسات مالی را هدف قرار داده است در مورد تجارت مرتبط با بلاکچین نیز به آن ها مشاوره می دهد.

-تاریخ راه اندازی: 21 ژوئن 2016

-سرمایه حاصل از عرضه اولیه: 610 هزار دلار

-قابلیت استخراج: PoS

-بنیانگذاران: کریس تروو، پولیکارپو گوئرو، کروشانگ پاتل، کارلتون پرینگل، نیکولاس دوریئر

-نوع: پلتفرم

استراتیس یک پلتفرم توسعه بلاکچین است که به مشاغل کمک می کند تا به راحتی بلاکچین های خصوصی (زنجیره های جانبی) خود را ایجاد کنند و سازمانهایی که از آن استفاده می کنند می توانند ایجاد بلاکچین خود را سرعت بخشیده و روند توسعه را ساده کنند. این شرکت در درجه اول موسسات مالی را هدف قرار می دهد در حالی که در مورد مسائل مرتبط با بلاکچین نیز به آن ها مشاوره می دهد. این پلتفرم برای حفظ اعتبار شبکه از الگوریتم توافق جمعی PoS استفاده می کند.

تمرکز بر موسسات در استراتیس

شعار این پلتفرم این گونه است: "بلاکچین ساده تر شد". با استفاده از پلتفرم استراتیس، ترتیب تمام کارهای طراحی، آزمایش، استقرار و نگهداری از راه حل بلاکچین شما داده می شود. همانطور که امروزه شرکت ها به راه حل های شناخته شده صنعت مانند SQL و Oracle تکیه نمی کنند، مشتریان می توانند بر روی تجارت خود تمرکز و پیچیدگی های توسعه بلاکچین را به آن واگذار کنند.

نمونه کاربرد استراتیس

به عنوان مثال، یک شرکت بازی سازی می تواند یک بلاکچین (blokchain) با استفاده از استراتیس بسازد تا داده های بازی خود را نگه دارد، به طوری که هکرها اقلام موجود در بازی را کپی برداری یا از بازی پولسازی نکنند.

اطلاعات درباره ووچر پرفکت مانی به سایت دیجی پول مراجعه فرمایید.



  • استراتیس,
  • ارز دیجیتال,
  • دیجی پول,
  • پرفکت مانی,
  • خرید پرفکت مانی,

{{-- --}}