استورم یک پلتفرم وظایف جزئی

دوشنبه, ۰۶ اردیبهشت ۰

استورم (STORM):

استورم یک برنامه کاری کوچک است که در آن کاربران می توانند کارهای آنلاین (مانند نظرسنجی ها) را برای به دست آوردن توکن های آن انجام دهند. با برندسازی مجدد از Cakecodes، استورم با ترک مکانیکی آمازون و بازارهای آزاد رقابت می کند.

-تاریخ راه اندازی: 7 دسامبر 2017

-سرمایه حاصل از عرضه اولیه: 30.7 میلیون دلار

-بنیان گذاران: سایمون یو، کالوین شیه

-نوع: بازار، ERC-20

استورم یک پلتفرم وظایف جزئی است که کاربران می توانند در آن برای به دست آوردن توکن های آن کارهای آنلاین انجام دهند. این وظایف می تواند از پاسخ به نظرسنجی ها تا طراحی وب سایت را شامل شوند.

در واقع استورم نوعی پلتفرم microtask gamified شده است که برای کاربران این امکان را فراهم می آورد تا به ازای انجام کارهایی سبک و ساده همچون مشارکت کردن در نظرسنجی ها ، تست کردن محصولات جدید یا حتی کارهایی نظیر تماشای فیلم، بتوانید صاحب   cryptocur euros شوید.

می توان این چنین گفت که هدف این پلتفرم به وجود آوردن یک مرکز تجاری مقیاس پذیر مبتنی بر بلاکچین و gamified ، miniaturized  می باشد که به کاربران خود امکان را می‌دهد با انجام تکالیف متمایزی برنده رمزهای STORM ERC-20 شوند.

استورم مارکت سعی می‌کند مزیت کاهش نرخ ارز را برای کاربران خود در مقابل سیستم به همراه داشته باشد. نکته‌ای که در حال حاضر اهمیت دارد پیرامون UI ها و برخوردهای انسانی محور است. مرحله کار در مقیاس مینیاتوری گیفی شده در استورم باعث ایجاد ترسیم در تجربه مشتری می‌شود که همکاری پویا با شبکه توکن STORM ایجاد شود.

استورم امیدوار است با ایجاد برنامه ای که به کاربران امکان می دهد از هر جایی، در هر زمان و از هر دستگاهی درآمد کسب کنند، با ترک مکانیکی آمازون رقابت کند. 

در بازارهای آزاد امروز، هزینه های پلتفرم و معاملات می تواند به 10 % برسد. این به شدت باعث کاهش حاشیه سود فریلنسرهایی می شود که از کاری به کار دیگر رجوع می کنند. برای کاهش این ساختار هزینه، استورم ارزهای رمزنگاری شده ای را پیاده سازی کرد.

استورم که در ابتدا Cakecodes نام داشت، از سال 2014 فعالیت خود را آغاز کرد و قبلا در ازای انجام کارهای آنلاین به کاربران خود بیت کوین پرداخت می کرد. اکنون، توکن اختصاصی خود را راه اندازی کرده است که به عنوان ارز معاملاتی پلتفرم عمل خواهد کرد.

هدف از ایجاد استورم

هدف از ایجاد این ارز دیجیتال، فراتر از یک ارز رمزنگاری شده پایه معمولی است. هدف از ایجاد آن تشکیل یک بازار غیر متمرکز برای فعالیت هایی است که به آن بازار استورم می گویند.

مزایای استورم

-حذف واسطه بین خریدار و فروشنده

-کاهش هزینه معاملات را در مقایسه با سایر سیستم عامل های میکرو

-کاهش مشکلات و مصائب مربوط به قراردادهای هوشمند

-رونق بازارهای آزاد جهانی

در نظر گرفتن برای انجام کارهای خرد جوایزی کوچکی

کیف پول استورم

چند مدل کیف پول مناسب استورم برای ذخیره و استفاده وجود دارد.

برای استفاده و نگهداری استورم میتوان از کیف پول سخت افزاری Trezor  یا Ledger استفاده کرد. علاوه بر آن دارندگان آن می توانند از کیف پول هایی همانند MyEtherWallet ، MetaMask، Mist،Parity  و  Trust Ethereumنیز استفاده نمایند.

می توانید راجع به ووچر پرفکت مانی در سایت دیجی پول اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

 

 



  • استورم,
  • ارز دیجیتال,
  • دیجی پول,
  • پرفکت مانی,
  • خرید پرفکت مانی,

{{-- --}}