حذف واسطه ها در ترون

شنبه, ۲۵ بهمن ۹۹

ترون TRX

ترون قصد دارد یک پلتفرم غیرمتمرکز برای به اشتراک گذاری محتوا در بلاکچین باشد و فضای امروزی ارزهای دیجیتال تولید کند. این پلتفرم می خواهد واسطه ها را از توزیع محتوا خارج کند تا سود بیشتری مستقیما به دست سازندگان برسد. به همین دلیل در کنار پرفکت مانی و بیت کوین به یکی از محبوب ترین یکی از محبوب ترین ارزهاست.

-تاریخ راه اندازی: 31 آگوست 2017

-ارزش افزوده پس از عرضه اولیه: 70 میلیون دلار

-بنیانگذاران: جاستین سان

-سرمایه گذاران عمده: Bitmain، Capital FBG

-نوع: پلتفرم: ERC

TRON قصد دارد یک پلتفرم بلاکچین غیرمتمرکز باشد که در آن سرگرمی و محتوا بدون هیچ واسطه ای قابل اشتراک و توزیع است. پلتفرم ترون به نوعی ساخته خواهد شد تا سازندگان بتوانند کنترل کامل محتوای خود را در اختیار داشته باشند. کاربران می توانند داده هایی را که در این پلتفرم تولید می کنند مالک شوند و می توانند تصمیم بگیرند چه کسی آنها را منتشر کند.

تیم

پلتفرم ترون توسط بنیاد Fundation TRON، یک سازمان غیرانتفاعی مستقر در سنگاپور، اداره می شود. بنیانگذار بنیاد ترون جاستین سان است که پیش از این Peiwo، یک نرم افزار ضبط و پخش و برنامه ویدیویی چینی، را تأسیس کرد. Peiwo یک برنامه فعال با بیش از 1 میلیون کاربر است و قرار است اولین برنامه در ترون باشد.

 جاستین در سال 2017،  30 under 30 Asia سایت فوربس لقب داده شد و برخی او را شاگرد جک ما، بنیانگذار Alibaba، می دانند. جاستین همچنین در ریپل، به عنوان نماینده ارشد و مشاور چین، فعالیت می کرد.

رسوایی اوراق سفید

پس از اینکه ترون شروع به جذب جریان اصلی کرد، هیجان زیادی در خصوص این ارز وجود داشت. با این حال، در یک پست توییتر، کاربری اوراق سفید ترون را در معرض نمایش گذاشت که مشخص شد از اوراق سفید سایر ارزها سرقت شده است. بخشهای كاملی از این اوراق سفید به وضوح از اوراق سفید IPFS و Filecoin كپی برداری شده بود.

 



  • ترون,

{{-- --}}