موناکوین نخستین رمز ارز ژاپنی

جمعه, ۰۳ اردیبهشت ۰

مونا کوین (MONA):

مونا کوین اولین ارز رمزنگاری شده ژاپن نامیده می شود. این کد از لایت کوین فورک شده است و در لوگو آن نیز یک گربه بامزه وجود دارد.

-تاریخ راه اندازی: 1 ژانویه 2014

-قابلیت استخراج: PoW

-بنیانگذاران: "آقای واتانابه"

-فورک کد اصلی: لایت کوین

-نوع: ارز

مونا کوین اولین ارز رمزنگاری شده ژاپن نامیده می شود. این کد از لایت کوین فورک شده است و لوگو آن نیز یک گربه بامزه است که مشابه دوج کوین، از یک گربه کارتونی به نام لایرا الهام گیری شده است.

می توان مونا کوین را به واسطه پلتفرمی که دارد، مانند ارز های دیجیتال دیگر، دانست؛ چرا که این ارز توانایی اجرای ارزهای بومی دیگر را با نام توکن MCO، دارد.

مونا کوین در یک وب سایت ژاپنی به نام 2Channel راه اندازی شد که فرهنگ آنلاین ژاپنی را ترویج می کند و بیش از صدها صفحه پیام فعال دارد؛ و با نام مستعار آقای واتانابه ایجاد شده است و در اینترنت تعداد قابل قبولی فالوور دارد.

در واقع از آنجا که ژاپن یکی از کشورهای پیشرو در پذیرش ارز رمزنگاری شده است، می توان از مونا کوین در فروشگاه های خاص استفاده کرد.

وب سایتی به نام "monappy.jp" وجود دارد که استفاده از مونا کوین را آموزش داده و تشویق می کند؛ و از آن به صورت آنلاین در وب سایت های ژاپنی برای خرید و انعام دادن به محتوا سازان استفاده می شود.

مونا کوین یک کیف پولی به نام موناکوین ویزا نیز ارائه می دهد که قابلیت نصب بر روی تلفن همراه را دارد. کیف پول این ارز دیجیتال به کاربران خود این اجازه را می دهد که مبادلات و خرید های خود را به آسانی انجام دهند. همچنین این امکان را خواهند داشت تا به مبادله ارزهای رمزنگاری شده همانند بیت کوین، اتریوم و دیگر ارزهای فیات مانند دلار و ین بپردازند

تکنولوژی مونا کوین

پس از استفاده از کد لایت کوین، مونا کوین میزان عرضه خود را به بیش از 105 میلیون افزایش و زمان های تکمیل بلاک را به 1.5 دقیقه کاهش داد. الگوریتم استخراج Lyre2RE (ورژن 2) (ضد ASIC) نامیده می شود و سختی استخراج با استفاده از الگوریتم سختی Dark Gravity Wave تنظیم می شود.

اهداف مونا کوین

مونا کوین در راستای تحقق بخشیدن به اهداف بسیاری به وجود آمده است. با این رمز ارز می توان کارهای زیادی انجام داد که می توان از جمله آن به کارت های حمل و نقل و مواردی از این دست اشاره کرد.

نکات مثبت درباره مونا کوین

مونا کوین در کشور ژاپن، جز کوین های بسیار محبوب به حساب می آید.

- این کوین برای به وجود آوردن فرصت برای ماینینگ منصفانه، بالا بردن نرخ موفقیت و درجه سختی پروسه ماینینگ، از الگوریتم‌های Lyra2Rev2 و Dark Gravity Wave v3 استفاده می کند.

- از زمانی که سگویت بر روی مونا کوین اجرا شده است، این سیستم به طرز فوق العاده ای کارآمدتر شده است. 

- با استفاده از مونا کوین افراد توانایی انجام هم تراکنش‌های عمومی و هم تراکنش‌های خصوصی با آن را دارند.

نکات منفی راجع به مونا کوین

- تنها چیزی که این کوین ارائه می دهد یک توکن کریپتو برای انجام معامله است. 

- تنها در سطح کشور ژاپن محبوب می باشد و در خارج از ژاپن از اقبال خوبی برخوردار نبوده است. 

در سایت دیجی پول می توانید راجع به نحوه خرید و فروش پرفکت مانی مطالعه نمایید.



  • ارز دیجیتال,
  • دیجی پول,
  • پرفکت مانی,
  • خرید پرفکت مانی,

{{-- --}}