آیکون اتریوم کره جنوبی

سه شنبه, ۱۷ فروردین ۰

آیکون (ICX):

آیکون، که به عنوان "اتریوم کره جنوبی" شناخته می شود، در حال ایجاد یک پلتفرم بلاکچین است که به موسسات امکان برقراری ارتباط و معامله از طریق قراردادهای هوشمند را می دهد و جامعه‌ای قوی از موسسات معتبر کره جنوبی، از جمله بانک ها، بیمارستان‌ها و دانشگاه ها را دارد.

تاریخ راه اندازی: 20 سپتامبر 2017

ارزش افزوده پس از عرضه اولیه: 42.75 میلوین دلار

قابلیت استخراج: DPoS

بنیانگذاران: هانگ جین کیم، جی پارک

سرمایه گذاران عمده: سرمایه گذاری پانترا، سرمایه گذاری کنتیک

مشاوران: دان تاپ اسکات (موسسه تحقیقاتی بلاکچین) پائول ورادیتاکیت (شریک عمومی سرمایه گذرای پانترا)، جیهان چو (بنیانگذار اتریوم اچ کی، بیت کوین اچ کی)

نوع: پلتفرم، ERC-20

آیکون، که در کره جنوبی مستقر است، سازمانی متمرکز بر پلتفرم قراردادهای هوشمند با هدف "اتصال سراسری جهان" از طریق فناوری بلاکچین است که اغلب به عنوان "اتریوم کره‌ای" در نظر گرفته می شود، و مانند پرفکت مانی جهانی را می بیند که در آن مبادله پول و ارزش توسط مرزهای صنایع و کشورها محدود نمی شود.

چشم انداز آیکون

آیکون به عنوان یک اکوسیستم غیرمتمرکز عمل می کند، جایی که هیچ اقتدار واحدی وجود ندارد و معتقد است که امروزه جوامع بیش از حد از هم جدا شده اند و اغلب برای تسهیل ارتباطات و تبادل ارزش به سازمانهای متمرکز اعتماد می کنند. این همان جایی است که این پلتفرم امیدوار است با اتصال، شرکت ها در سراسر صنایع و بین مرزها تغییری در این زمینه ایجاد کند.

همانند اتریوم، این پلتفرم از برنامه های غیرمتمرکز پشتیبانی می کند. در حال حاضر Dapp های فعال در آن مانند شناسه های ایمن بلاکچین، مبادلات غیرمتمرکز و ارتباطات بین زنجیره ای وجود دارند. آیکون به جوامعی متشکل از موسسات معتبر، از جمله بانک ها، بیمارستان ها و دانشگاه ها، که از طریق قراردادهای هوشمند ارتباط برقرار و معامله می کنند، افتخار می کند.

تکنولوژی آیکون

شبکه آیکون ویژگی هایی مانند الگوریتم اجماع در زمان واقعی، قراردادهای هوشمند، مبادلات غیرمتمرکز و مشتریان لایت را معرفی می کند. این فناوری ها بر اساس پلتفرم اختصاصی موتور بلاکچین آن موسوم به "Loopchain" هستند. Loopchain شامل یک ویژگی به نام SCORE است که یک پلتفرم قرارداد هوشمند است. با استفاده از SCORE، کاربران می توانند انواع برنامه های غیرمتمرکز را ایجاد کنند.

آیکون همچنین "DAVinCI" را، که یک راه حل هوش مصنوعی مورد اعتماد است، در پلتفرم خود پیاده سازی می کند. از دیگر ویژگی‌های آن می توان به الگوریتم اجماع "LFI"، تراکنش های چند کاناله و ماژول های قابل تنظیم اشاره کرد.



  • آیکون,
  • ارز دیجیتال,
  • دیجی پول,
  • پرفکت مانی,
  • خرید پرفکت مانی,

{{-- --}}