اچ شیر اچ کش

پنجشنبه, ۲۶ فروردین ۰

اچ شیر Hshare (HSR):

در حال حاضر، هیچ راهی برای انتقال ارزش بین دو بلاکچین مختلف مانند اتریوم و بیت کوین بدون استفاده از صرافی وجود ندارد اما اچ کش یک ارز رمزنگاری شده است که برای انتقال ارزش بین بلاکچین ها طراحی شده است.

-تاریخ راه اندازی: 10 فوریه 2017

-قابلیت استخراج: PoW، PoS

-بنیانگذاران: دالاس بروکس، خال آچکار

-سرمایه گذاران عمده: Collinstar Capital، FBG Capital، Bitmain

-مشاوران: دووان گو (استاد دانشگاه شانگهای جیائو تونگ)، رایان خو (مدیرعامل Collinstar Capital)

-نوع: ارز

با افزایش تعداد بلاکچین های مستقل، مشکل انتقال ارزش بین بلاکچین ها افزایش می یابد. برخی از ارزهای رمزنگاری شده مانند IOTA و Byteball به هیچ وجه از بلاکچین استفاده نمی کنند. در عوض، آنها رویکرد رمزنگاری نمودار چرخشی هدایت شده (DAG) را برای ایجاد شبکه ای از معاملات که یکدیگر را تأیید می کنند، پیاده سازی می کنند. در اینجا اچ کش وارد عمل می شود که دو شبکه همزمان را توسعه می دهد: یکی مبتنی بر بلاکچین و دیگری با استفاده از DAG. این شبکه ها آدرس هایی را ارائه می دهند که با سایر ارزهای رمزنگاری شده رایج سازگار هستند و به شما امکان ارسال و دریافت ارزهای مختلف در کیف پول اچ کش را می دهند.

آیا اچ کش کلاهبرداری است؟

یک ترند اینترنتی اچ کش را یک ارز کلاهبرداری نامید. برای پیدا کردن افراد دیگری که آن را یک ارز کلاهبرداری می نامند نیازی نیست خیلی در اینترنت جستجو کنید. برخی معتقدند که توسعه دهندگان آن هرگز قصد ایجاد پلتفرم را ندارند. در عوض، آنها صرفا تمام این مشکلات عظیم را ذکر کرده اند و سپس بدون توضیح مناسب یا سیستم منسجم، به طور جادویی ادعا می کنند که همه این مشکلات را حل می کنند. مسئله دیگر صفحه Hcash Github است. اینکه توسعه دهندگان به طور شفاف کد خود را در اختیار جامعه قرار می دهند خوب است. با این حال، صفحه Heash Githuh طی چند ماه گذشته تنها شاهد 17 سپرده از سوی تنها یک مشارکت کننده بوده است.

مقایسه اچ شیر با اچ کش

اچ‌شیر توکن عرضه اولیه اچ کش با نرخ تبدیل به ارزش ۱:۱ است.

اچ کش یک ارز دیجیتال جدید است و برای انتقال ارزش در بین بلاکچین‌های گوناگون و میان ارز‌های رمز‌نگاری‌ شده دارای بلاکچین‌ و بدون بلاکچین استفاده می‌شود.

لازم به ذکر است که اچ کش از تراکنش‌های خصوصی، سیاستگذاری DAO و مقاومت کوانتومی پشتیبانی می‌کند و تیم آن نیز در چین و استرالیا مستقر است.



  • اچ کش,
  • اچ شیر,
  • ارز دیجیتال,
  • دیجی پول,
  • پرفکت مانی,
  • خرید پرفکت مانی,

{{-- --}}