الکترونیوم مختص تلفن همراه

دوشنبه, ۰۲ فروردین ۰

الکترونیوم (ETN):

الکترونیوم قصد دارد به کاربر پسند‌ترین ارز رمزنگاری شده که از طریق یک برنامه تلفن همراه قابل دسترس است تبدیل شود. کیف پول الکترونیوم و حتی استخراج سکه آن از طریق تلفن همراه در دسترس خواهد بود.

تاریخ راه اندازی: 14 سپتامبر 2017

سرمایه حاصل از عرضه اولیه: 40 میلیون دلار

قابلیت استخراج: PoW

بنیانگذاران: ریچارد الز

فورک کد اصلی: بایت کوین

نوع: ارز

تیم: ریچارد الز (بنیانگذار، مدیر عامل) - مدیر فنی سابق SiteWizard و مدیر Retortalcom

الکترونیوم یک ارز رمزنگاری شده متمرکز مختص تلفن همراه است که از طریق عرضه اولیه (ICO) راه اندازی شد. الکترونیوم برای استفاده در بازارهای بازی های موبایل و قمار آنلاین ساخته شده است. ریچارد الز، بنیانگذار الکترونیوم، به دلیل دشواری استفاده از بیت کوین، انگیزه ایجاد ساده ترین ارز رمزنگاری شده ممکن را در نظر داشت.

برنامه

الکترونیوم در 5 مارس 2018 یک برنامه استخراج تلفن همراه را منتشر کرد، که تلفن های هوشمند و تبلت ها را قادر می سازد تا با روشی نوآورانه و جدید اقدام به استخراج ارز کنند. این برنامه در کمتر از 24 ساعت پس از راه اندازی، بیش از 50،000 کاربر فعال را به خود جلب کرد.

برنامه IOS و Android نه تنها شامل عملکردهای آسان کیف پول است، بلکه به شما امکان می دهد طی چند دقیقه پس از بارگیری برنامه رایگان، اقدام به استخراج ارز رمزنگاری شده کنید. بلاکچین آن ها به طور مشخص اصلاح شده است تا توانایی استخراج کنندگان ASIC و GPU را محدود کند. این امر به بیش از 2  میلیارد کاربر فعال تلفن های هوشمند در سراسر جهان اجازه اجرای بلاکچین را می دهد.



  • الکترونیوم,
  • فروش پرفکت مانی,
  • ارز دیجیتال,
  • دیجی پول,
  • پرفکت مانی,
  • خرید پرفکت مانی,

{{-- --}}