دراگون چین پلتفرم بلاکچین خصوصی دیزنی

یکشنبه, ۲۲ فروردین ۰

دراگون چین (DRGN)

دراگون چین در ابتدا با عنوان "پلتفرم بلاکچین خصوصی دیزنی شناخته می شد چرا که اولین بار در سال 2015 در دفتر Disney's Seattle ایجاد شد و هدف آن ساده سازی ادغام بلاکچین در برنامه های تجاری واقعی است.

-تاریخ راه اندازی: 2 اکتبر 2017

-سرمایه حاصل از عرضه اولیه: 13.7 میلیون دلار

-بنیانگذاران: جو روئتس

-مشاوران: دیزنی، جف گارزیک (بنیانگذار Bloq)، متیو روزاک (بنیانگذار Bloq)، اد فرایز (بنیانگذار Xbox)، ماریا اسمیت (معاون اصلی استارباکس)

-نوع: پلتفرم، ERC-20

ویژگی های فنی دراگون چین

در حال حاضر، بزرگترین پلتفرم بلاکچین، اتریوم است که از یک زبان برنامه نویسی به نام سالیدیتی استفاده می کند. از آنجا که این یک زبان برنامه نویسی جدید است، توسعه دهندگان اتریوم قبل از استفاده از پلتفرم اتریوم ابتدا باید نحوه کدگذاری در سالیدیتی را یاد بگیرند. این باعث می شود کار کردن روی بلاکچین اتریوم برای اکثر کسب و کارها بسیار دشوار باشد. تیم این پلتفرم قصد دارد تا در سیستم برنامه نویسی خود یک " کلید گردان تعبیه کند تا کسب و کار ها بتوانند به سرعت به قراردادهای هوشمند آن متصل شوند. این "کلید گردان" با زبانهای برنامه نویسی مانند C ++، Java و Python که شرکت ها با آن ها راحت تر هستند سازگار است. این تا حد زیادی منحنی یادگیری دراگون چین را کاهش می دهد و روند پردازش برای شرکت های جدید را بسیار آسان تر می کند. دراگون چین نیز همانند پرفکت مانی یک پلتفرم امن محسوب می شود.

برخی از ویژگی های دراگون چین عبارتند از:

-سیستم بدون سرور و قراردادهای هوشمند

-"کلید گردان" پشتیبان برای قراردادهای هوشمند در قالب بسیاری از زبانهای برنامه نویسی (پایتون، جاوا و غیره)

-کتابخانه ای از قراردادهای هوشمند

-امنیت داده ها

-استقرار مقیاس پذیر در Amazon AWS

انکوباتور دراگون چین

این پلتفرم همچنین دارای یک انکوباتور گسترده است که بواسطه آن پروژه ها می توانند روی پلتفرم دراگون چین مستقر شوند. زمانی که یک شرکت در انکوباتور قرار گیرد، توسط بسیاری از توسعه دهندگان یا سرمایه گذاران از سراسر جهان بررسی می شود. هدف این دستگاه انکوباتور کمک به پشتیبانی و توسعه اکوسیستم دراگون چین است.

دراگون چین در اندیشه ایجاد یک بازار

یکی دیگر از پروژه های دراگون چین، Marketplace است. Marketplace شامل مجموعه ای از متخصصان خواهد بود كه می توانند برای شركتهای اكوسیستم آن اطلاعات و حامی تامین کنند. این متخصصان دانش موضوعی بسیاری در خصوص مواردی مانند بازاریابی، فناوری و حتی خدمات مشتری خواهند داشت.

علاوه بر کارشناسان، Marketplace دارای یک کتابخانه از قراردادهای هوشمند خواهد بود. این قراردادهای هوشمند توسط جامعه آن تأیید شده و قابل خریداری هستند. روش اصلی پرداخت تراکنش ها در Marketplace ارز دراگون چین است.

 


  • دراگون چین,
  • ارز دیجیتال,
  • دیجی پول,
  • پرفکت مانی,
  • خرید پرفکت مانی,

{{-- --}}