سیستم BAT

جمعه, ۲۹ اسفند ۹۹

توکن بت (BAT):

BAT توکنی است که در مرورگر Brave استفاده می شود و توسط مخترع جاوا اسکریپت و بنیانگذار Mozilla Firefox ایجاد شده است. مزیت اصلی مرورگرBrave  این است که سرعت بیشتری در بارگذاری صفحات نسبت به Chrome یا سایر مرورگرهای موجود در بازار دارد. این کار را با مسدود کردن تبلیغات و ردیاب ها انجام می دهد و از امنیت بالایی برخوردار است.  این توکن بر بستر بلاکچین اتریوم است.

تاریخ راه اندازی: 30 مه 2017

سرمایه حاصل از عرضه اولیه: 36 میلیون دلار

بنیانگذاران: Brendan Eich، برایان بوندی

سرمایه گذاران اصلی: صندوق بنیانگذاران، Foundation Capital، شرکای شرکت Propel Venture، Pantera Capital، DCG، Danhua Capital، Huiyin Blockchain

تیم :برندون ایچ (موسس، مدیر عامل) خالق جاوا اسکریپت، موسس شرکت موزیلا

نوع: تبلیغات، ERC-20

سیستم BAT

مرورگر Brave به کاربران آزادی بیشتری در انتخاب مشاهده تبلیغات می دهد. ناشران برای اینکه تبلیغات خود را به کاربران نشان دهند باید ارز BAT را خریداری و هزینه کنند. کاربرانی که مشاهده تبلیغات و انجام اقدامات مربوطه (مانند خرید یا کلیک) را انتخاب می کنند، BAT پاداش می گیرند.

چنانچه برای خرید و فروش پرفکت مانی به بستری امن نیاز دارید کلیک نمایید.

به عنوان مثال، مرورگر Brave یک تجربه ویدیویی بدون تبلیغات در یوتیوب ارائه می دهد. کاربران می توانند BAT را به سازندگان محتوایی در یوتیوب که آن را می پسندند اهدا کنند. به همین ترتیب، کاربران می توانند تبلیغات یوتیوب را بپذیرند و هزینه هر آگهی که تماشا می کنند را دریافت کنند. بخشی از این پرداخت نیز می تواند در بین محتواسازان یوتیوب توزیع شود. این ویژگی در مرورگر Brave تعبیه شده است تا سازندگان محتوای یوتیوب محض ورود به پلتفرم Brave، شروع به دریافت BAT کنند.



  • توکن بت,
  • فروش پرفکت مانی,
  • ارز دیجیتال,
  • دیجی پول,
  • پرفکت مانی,
  • خرید پرفکت مانی,

{{-- --}}