پلتفرم آرک

چهارشنبه, ۲۵ فروردین ۰

آرک (Ark)

آرک در حال ایجاد یک اکوسیستم سندباکس است که در آن کسب و کارها می توانند بلاکچین خود را از شبیه ساز بلاکچین آن صرفا با چند کلیک ایجاد کنند. این شرکت می خواهد سیستمی از بلاکچین های مرتبط ایجاد کند که قادر خواهند بود با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

-تاریخ راه اندازی: 7 نوامبر 2016

-سرمایه حاصل از عرضه اولیه: 998 هزار دلار

-بنیانگذاران: مایک دوتی، FX Thoorens، لارس رنسینگ، تراویس واکر، روک چرنک، اسکات مکفرسون، متیو دی سی، ولیسلاو والکوو، چین سونگ، هان وونگ، استفان نیاگو

-فورک کد اصلی: لیسک

-نوع: پلتفرم

این شرکت تمرکز بسیاری بر روی بهبود تجربه کاربری و ترکیب چندین زبان برنامه نویسی دارد و قصد دارد با ارائه چندین ابزار مصرفی از جمله توکن های بازی، تراکنش های ناشناس، حساب های چند امضایی و غیره، پذیرش انبوه ارزهای رمزنگاری شده را تحریک کند. آرک از اثبات سهام (DPoS) با 51 نماینده استفاده می کند. کاربران می توانند ارزهای خود را در اختیار این نمایندگان قرار دهند و با گذشت زمان سود کسب می کنند.

محصول Smartbridge

آرک با محصول Smartbridge خود بلاکچین را به صورت یک خدمات (Baas) ارائه می دهد. مشابه مبادله های اتمی که در آن بلاک چین هایی که از پروتکل یکسانی استفاده می کنند می توانند با یکدیگر معامله کنند، SmartBridge امکان برقراری ارتباط بین دو زنجیره بلاک را فراهم می کند. با این حال، ادعا می کند که نیازی به اجرای blockchains بواسطه همان پروتکل نیست.

کارمزدها در آرک

-شما باید برای هر تراکنش انجام شده همانند خرید و فروش پرفکت مانی کارمزد تراکنش بپردازید که معادل ۰.۱ آرک است که این مقدار با رشد شبکه و یا افزایش بازدهی احتمال تغییر دارد.

-برای ثبت به عنوان یک نماینده، پرداخت ۲۵ آرک الزامی است

-و رای دادن به هر نماینده حدود ۱ آرک هزینه دارد.

با این حال، با بروزرسانی هسته بعدی این پلتفرم، کارمزدها مطابق زیر کاهش پیدا می‌کند:

-ارسال = ۰.۰۱ آرک

-رای/عدم رای دهی= ۰.۰۲ آرک

-ثبت یک نماینده=۱۰ آرک

تمام این کارمزد‌ها به نماینده ای پرداخت می شود که بلوک حاوی این کارمزدها را پردازش می‌کند.



  • آرک,
  • ارز دیجیتال,
  • دیجی پول,
  • پرفکت مانی,
  • خرید پرفکت مانی,

{{-- --}}