ورج و تراکنش های کاملا ناشناس

چهارشنبه, ۱۸ فروردین ۰

ورج (XVG)

ورج (Verge)، که نام قبلی آن DogeCoinDark بود، یک ارز رمزنگاری شده با منبع باز است که هدف آن انجام تراکنش های کاملا ناشناس است.

-تاریخ راه اندازی: 2014 (تغییر نام تجاری در سال 2016)

-قابلیت استخراج: PoW

-بنیانگذاران: سونروک

-فورک کد اصلی: دوج کوین

-نوع: حریم خصوصی

ورج به تیم توسعه داخلی اعتماد نمی کند. مشارکت در توسعه آن از طرف شرکت کنندگان آنلاین انجام شده است که به منظور بهبود کد عملکردی این کار را می کنند.

فناوری ورج

برخلاف بسیاری از سکه های حریم خصوصی دیگر، ورج از فناوری رمزگذاری برای اطمینان از حریم خصوصی استفاده نمی کند. در عوض از سرویس های مجازی مانند Tor و I2P برای پنهان کردن اطلاعات شخصی کاربر استفاده می کند. این رویکرد همچنان یک دفتر کل باز را فراهم می کند که در آن معاملات را می توان مشاهده کرد. تنها تفاوت این است که امکان شناسایی کاربران تراکنش ها یا ارسال لینک به آدرس آی پی آن ها وجود ندارد.

در حالی که ورج در حال حاضر فقط به عنوان یک سکه حریم خصوصی عمل می کند، برنامه هایی برای ادامه بهبود پایگاه کد خود دارد و قصد دارد فناوری RSK را در زنجیره بلاکی خود پیاده سازی کند. با این کار این امکان فراهم می شود که ضمن حفظ اعتبار کامل کاربران، از قابلیت قرارداد هوشمند نیز برخوردار باشد. اگر این کار با موفقیت اجرا شود، ورج برنامه های خصوصی و غیرمتمرکزی را فعال می کند که هیچ پلتفرم بلاکچین ارزی از آن بهره مند نیست.

برای فروش پرفکت مانی می توانید از سایت دیجی پول استفاده نمایید.



  • ورج,
  • ارز دیجیتال,
  • دیجی پول,
  • پرفکت مانی,
  • خرید پرفکت مانی,

{{-- --}}