آ الف در تلاش برای ساخت سیستم ابری

شنبه, ۲۸ فروردین ۰

آ الف (ELF):

آ الف یک پروتکل زنجیره ای بلاک چین است که از برنامه های غیرمتمرکز پشتیبانی می کند. شرکت قصد دارد یک سیستم ابری مانند بسازد که مانند یک "منطقه تجاری مرکزی" برای اتصال همه زنجیره های بلاک عمل کند. این پروژه نسبتاً جوان پتانسیل بسیار بالایی دارد.

-تاریخ راه اندازی: 18 دسامبر 2017

-سرمایه حاصل از عرضه اولیه: 24.75 میلیون دلار

-قابلیت استخراج: DPoS

-بنیانگذاران: ما هاوبو

-سرمایه گذاران: سرمایه گذاری FBG، دارایی های دیجیتال گلکسی، سرمایه گذاری بلاک تاور، دراپر دراگون

-نوع: پلتفرم، ERC-20

آ الف یک پروتکل زنجیره ای بلاک چین است که از قصد دارد از برنامه های غیرمتمرکز (Dapps) پشتیبانی کند. در حالی که این پلتفرم داده های دقیقی به اشتراک نگذاشته است، شرکت قصد دارد یک سیستم ابری مانند بسازد که مانند یک "منطقه تجاری مرکزی" برای اتصال همه زنجیره های بلاک عمل کند.

این پلتفرم بر عکس پرفکت مانی که یک پلتفرم متمرکز است، غیرمتمرکز می باشد، از یک زنجیره اصلی و زنجیره های جانبی مختلف تشکیل خواهد شد. آ الف ادعا می کند که توانایی اجرا بر روی یک زنجیره جانبی از پلتفرم خود را دارد در حالی که سایر برنامه ها به راحتی در سایر زنجیره های جانبی قابل اجرا هستند.

آ الف قصد دارد:

-با Dapps موجود در زنجیره های موجود همکاری کند

-ایده های جدید استارت آپ ها را پرورش دهد

-شرکت های تاسیس شده را در زمینه بلاکچین آموزش دهد و آن ها در این زمینه خبره کند

کیف پول آ الف

آ الف از یک کیف پول تحت وب استفاده می نماید که اخیراً نسخه های بتای هر دو برنامه کیف پول Android و iOS را نیز معرفی نموده است. با این حال، می توان از کیف پولی که با شخص ثالث سازگار است، مانند Ledger ،KeepKey Exodus ،Coinomi ،Trezor  و MyEtherWallet استفاده نمایید.



  • آ الف,
  • ارز دیجیتال,
  • دیجی پول,
  • پرفکت مانی,
  • خرید پرفکت مانی,

{{-- --}}