از QASH چه استفاده‌ای می‌شود؟

شنبه, ۰۷ فروردین ۰

):QASH) کش

هدف پلتفرم QUIONE’s LIQUID ترکیب تمام استخرهای مبادله ارز رمزنگاری شده در یک استخر متمرکز برای افزایش نقدینگی در همه مبادلات است. کش (QASH) ابزاری است که در پلتفرم LIQUID و برای پرداخت هزینه های تراکنش ها استفاده می شود.

تاریخ راه اندازی: 06 نوامبر 2017

سرمایه حاصل از عرضه اولیه: 105 میلیون دلار

بنیانگذاران: مایک کیاموری، ماریو گومز لوزادا

نوع: ارز، ERC-20

تیم : مایک کایاموری (بنیانگذار، مدیر عامل) - قبل از QUOINE، معاون ارشد در Softbank Group و MBA از دانشکده بازرگانی هاروارد - ماریو لوزادا (بنیانگذار همکار، مدیر ارشد فنی) قبلا سمت متصدی ارشد اطلاعات ژاپن و رئیس درآمد ثابت در Credit Suisse را عهده دار بود.

چنانچه برای خرید و فروش پرفکت مانی به بستری امن نیاز دارید کلیک نمایید.

در حال حاضر، تمام مبادلات محدود به نقدینگی ای است که می تواند به خودی خود ایجاد شود، که می تواند برای مبادلات کوچکتر مشکل ساز باشد.

QUIONE بیشتر به خاطر راه اندازی صرافی های ارز رمزنگاری شده مانند Quoinex و Qryptos معروف است. Quione به عنوان یک مرجع نظارتی خدمات مالی در ژاپن ثبت شده است، که یکی از اولین صرافی های ثبت شده برای انجام این امور تحت دستورالعمل های جدید ارزهای رمزنگاری شده در ژاپن است. Quione همچنین طی سه سال گذشته شبکه ای با بانک ها در سراسر ایالات متحده، اروپا، ژاپن، سنگاپور، فیلیپین، تایوان، اندونزی و غیره ایجاد کرده است.

این شرکت می خواهد کش (QASH) را به عنوان رمز پرداخت ترجیحی برای خدمات مالی قرار دهد و خود را "بیت کوین بعدی یا اتریوم بعدی برای خدمات مالی" می نامد.



  • کش,
  • فروش پرفکت مانی,
  • ارز دیجیتال,
  • دیجی پول,
  • پرفکت مانی,
  • خرید پرفکت مانی,

{{-- --}}