مهم ترین ویژگی های تتر

جمعه, ۲۲ اسفند ۹۹

تتر (USDT):

تتر منتشر شده توسط بیت ‌فینکس، سکه ای است که ارزش آن روی 1 دلار ثابت نگه داشته شده است. ادعا می شود که هر واحد تتر (USDT) با 1 دلار آمریکا در صندوق ذخیره Tether Limited پشتیبانی می شود. معمولاً توسط سرمایه گذاران ارز رمزنگاری شده که می خواهند راهی سریع برای کاهش ریسک ارز رمزنگاری خود داشته باشند، اما نمی خواهند آن را به دلار تبدیل کنند، استفاده می شود.

تاریخ راه اندازی: نوامبر 2014

بنیانگذاران: جان لودوویکوس ون در ولد

نوع: سکه ثابت، ERC-20

مدیر عامل شرکت تتر، جی ال ون در والد است که مدیر عامل صرافی محبوب بیت­ فینکس نیز می باشد. بیت­ فینکس اولین صرافی بود که بر روی پلتفرم تجاری خود تتر را آزاد کرد. امروزه تقریبا همه صرافی ها از USDT پشتیبانی می کنند.

برای خرید و یا فروش تتر همانند خرید پرفکت مانی، تتر در کیف پول اینترنتی شما در صرافی ها قابل نگهداری می باشد.

جدال سرسختانه

شرکت تتر همیشه ادعا کرده است که هر ارز USDT آزاد شده توسط 1 دلار آمریکا در حساب بانکی تتر پشتیبانی می شود. با این حال، هیچ حسابرسی عمومی از حساب بانکی تتر منتشر نشده است. احضاریه های کمیسیون معاملات آتی کالای ایالات متحده در 6 دسامبر 2017 برای تتر ارسال شد.

در مورد USDT اختلاف نظرهای زیادی وجود داشته است. از آنجا که USDT در بلاکچین اتریوم قرار دارد، بسیاری از کاربران مواردی را از شرکت تتر منتشر کرده اند که مقادیر زیادی USDT را در مدت زمان کوتاهی آزاد کرده است. برخی، از جمله اقتصاددان مشهور، نوریل روبینی، USDT را به عنوان بمب ساعتی می دانند که باعث سقوط بعدی در دنیای ارزهای رمزنگاری شده خواهد شد.

تغییر نام

تتر قبلا با نام RealCoin شناخته می شد و در نوامبر 2014 به تتر تغییر نام داده شد. این کار برای جلوگیری از اشتباه گرفتن تتر به عنوان یک آلتکوین انجام شد.



  • تتر,
  • فروش پرفکت مانی,
  • ارز دیجیتال,
  • دیجی پول,
  • پرفکت مانی,
  • خرید پرفکت مانی,

{{-- --}}