وکس بازار دارایی های دیجیتال

دوشنبه, ۲۳ فروردین ۰

وکس (WAX)

وکس در حال ایجاد یک بازار برای دارایی های دیجیتال مانند اقلام بازی است که در این میان از آن به عنوان ارز استفاده می شود و با اجازه دادن به گیمرها برای علامت گذاری و فروش اقلام درون بازی، صنعت بازی را هدف قرار خواهد داد.

-تاریخ راه اندازی: 15 نوامبر 2017

-سرمایه حاصل از عرضه اولیه: 55.1 میلیون دلار

-بنیانگذاران: ویلیام کوئیگلی، جان برچیسکی جونیور، جاناتان یاتیس

-نوع: بازار، بازی، ERC-20

وکس، مخفف معامله دارایی جهانی (Worldwide Asset eXchange)، پلتفرمی است که در آن می توان دارایی های دیجیتالی را مبادله کرد. در واقع یک بازار غیرمتمرکز ایجاد می کند که در آن کاربران می توانند از توکن آن برای تبدیل اقلام آنلاین به دارایی های قابل معامله استفاده کنند.

بازار وکس درواقع یک بلاکچین و یک رمز پروتکل هدفمند است که جهت ایجاد معاملات تجارت الکترونیکی به صورت سریع، آسان و ایمن برای تمامی کاربران طراحی شده است و از بلاکچین Delegated Proof of Stake، به عنوان سازو کار اجماع خود استفاده می کند.

در حال حاضر وکس، مجموعه ای از ابزارهای مبتنی بر بلاکچین طراحی کرده است که براساس آن ها پلتفرم منبع باز، بازارها و توکن های غیر قابل شارژ بومی یا همان NFT ساخته شده است.

جامعه گیمینگ هدف وکس

این بازار جامعه گیمینگ را هدف قرار داده است، جامعه ای که از قبل به تجارت آنلاین اقلام عادت کرده است. بنیانگذاران آن OPSkins را که یکی از بزرگترین بازارهای اقلام مجازی در جهان است را نیز تأسیس کردند. OPSkins یک بازار برای تجارت "شخصیت‌ها در بازی های مانند Counter Strike و PlayerUnknown's Battleground است. OPSkins اولین شرکتی خواهد بود که با وکس ادغام می شود.

از آنجا که مدیریت میلیون ها مورد دیجیتالی از قبل در اختیار OPSkins است، وکس به توکن سازی آنها کمک می کند و آنها را برای تجارت در دسترس قرار می دهد.

در سایت دیجی پول می توانید راجع به ووچر پرفکت مانی و نحوه خرید و فروش آن اطلاعات لازم را کسب نمایید.

 


  • وکس,
  • ارز دیجیتال,
  • دیجی پول,
  • پرفکت مانی,
  • خرید پرفکت مانی,

{{-- --}}