ردکوین سکه‌ای برای رسانه‌های اجتماعی

شنبه, ۱۴ فروردین ۰

 

رد کوین (RDD):

ردکوین سکه ای است که برای پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند Facebook، Twitter، Youtube و Twitch ساخته شده است. هدف اصلی این ارز تسهیل ارسال و دریافت پول، عمدتا در قالب پاداش برای محتواسازان خوب، است. آسان‌سازی کارها توسط ردکوین در فضای مجازی حکم پرفکت‌مانی در تبادل پول در روزمره را دارد.

-تاریخ راه اندازی: 16 فوریه 2014

-سرمایه حاصل از عرضه اولیه: 100 هزار دلار

-قابلیت استخراج: سرعت PoS

-بنیانگذاران:"reddcoin"، "laudney"

-فورک کد اصلی: لایت کوین

-نوع: ارز، رسانه اجتماعی

الگوریتم ابتکاری در ردکوین

ردکوین یک ارز رمزپایه غیرمتمرکز است که در درجه اول برای پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک، توییتر، یوتیوب و توییچ ساخته شده است. هدف اصلی ردکوین ارسال و دریافت آسان، سریع و کارآمد پول در شبکه های اجتماعی است. این ارز قصد ندارد با هیچ پلتفرم عمده رسانه اجتماعی شریک شود. در عوض این پلتفرم را ساخته است تا به راحتی با هر سایت رسانه اجتماعی ادغام گردد.

ردکوین از چیزی به نام سرعت اثبات سهام استفاده می کند. این یک الگوریتم ابتکاری است که هم مالکیت (سهام) و هم فعالیت (سرعت) را تشویق می کند. PoSV مصرف بی رویه برق را برای استخراج از طریق POW از بین می برد. عامل سرعت همچنین کاربران را تشویق می کند تا در پلتفرم فعالیت بیشتری داشته باشند.

هدف نهایی ردکوین

در نهایت ردکوین می خواهد به استانداردی برای یک ارز اجتماعی تبدیل شود. با ادغام در همه پلتفرم های رسانه های اجتماعی، این ارز می تواند یک "لایک" یا "رای موافق" ارائه دهد، به جای اینکه فقط یک لایک دریافت کند، سازندگان محتوا می توانند یک پاداش جزئی در ردکوین دریافت کنید.



  • ردکوین,
  • فروش پرفکت مانی,
  • ارز دیجیتال,
  • دیجی پول,
  • پرفکت مانی,
  • خرید پرفکت مانی,

{{-- --}}