پاورلجر در خدمت انرژی تجدیدپذیر

دوشنبه, ۱۶ فروردین ۰

 

پاور لجر ارزی در خدمت پایداری

پاور لجر یک پلتفرم تجارت انرژی تجدید پذیر توزیع شده است. این ارز می خواهد به بازاری تبدیل شود که در آن خانه ها می توانند برق تولید شده از طریق صفحات خورشیدی را خریداری کرده و بفروشند.

-تاریخ راه اندازی: 23 آگوست 2017

-سرمایه حاصل از عرضه اولیه: 34 میلیون دلار

-بنیانگذاران: دکتر جما گرین، دیوید مارتین، جان بولیچ، دکتر گوورت ون اک، جنی کانروی

-سرمایه گذاران: Blockchain Capital، Mike Novogratz

-نوع: بازار، ERC-20

پاور لجر یک پلتفرم تجارت انرژی تجدید پذیر توزیع شده است. این ارز می خواهد به بازاری تبدیل شود که در آن خانه ها می توانند برق تولید شده از طریق صفحات خورشیدی را خریداری کرده و بفروشند.... سخت

شرکت

پاور لجر توسط برخی خرده فروشان انرژی در دنیای واقعی پشتیبانی می شود. این کار با یک نمونه آزمایشی با 15 خانه در استرالیای غربی در پاییز 2016 آغاز شد و بعدا در همان سال در یک پروژه 500 سایته در نیوزلند اجرا شد. این شرکت به اولین شرکتی در استرالیا تبدیل شد که "تجارت برق بوسیله کنتور را تسهیل و تاسیسات را بدون نیاز به مراجعه به خرده فروشان برق مدیریت می کند."

توکن ها

  • توکن های POWR: به عنوان سوخت اکوسیستم پاور لجر عمل می کند. برای مشارکت در پلتفرم، به POWR نیاز دارید تا یک توکن به نام Sparkz را تولید کنید.
  • توکن Sparkz: مقدار یک واحد انرژی را نشان می دهد و تضمینی برای ارز داخلی (به عنوان مثال دلار آمریکا) خواهد بود. Sparkz ارزی است که برای معاملات درون اکوسیستم استفاده خواهد شد.

برای درک بهتر توکن‌های پاورلجر، میتوان POWR را به پرفکت مانی و Sparkz را به ووچر پرفکت‌مانی تشبیه کرد.



  • پاورلجر,
  • ارز دیجیتال,
  • دیجی پول,
  • پرفکت مانی,

{{-- --}}