پلتفرم سرمایه گذاری اکونومی

پنجشنبه, ۰۲ اردیبهشت ۰

اکونومی (ICN):

اکونومی یک سیستم مدیریت ارز رمزنگاری شده است که در آن سرمایه گذاران می توانند به راحتی منابع خود را تغییر دهند. این پلتفرم به کاربران امکان می دهد تا از میان مجموعه ای از پرتفوی های موجود  مواردی را برای سرمایه گذاری انتخاب کنند.

-تاریخ راه اندازی: 29 سپتامبر 2016

-سرمایه حاصل از عرضه اولیه: 10.5 میلیون دلار

-بنیانگذاران: تیم ام زاگار، جانی والجاوک

-نوع: امور مالی، ERC-20

اکونومی یک پلتفرم مدیریت دارایی دیجیتال است با هدف کمک به سرمایه گذاران برای مواجهه با طیف وسیع تری از سرمایه‌گذاری ها است. در حال حاضر، از آن به عنوان یک بازار برای دارایی های دیجیتال عمل می کند و یافتن سکه های جدید را برای سرمایه گذاران ساده می کند.

اکونومی پلتفرم سرمایه گذاری 

اکونومی استفاده از پلتفرم خود را برای سرمایه گذاران آسان می کند. یک کاربر خیلی ساده باید در این پلتفرم ثبت نام و دارایی های خود را به حساب خود واریز کند. سپس، کاربران در معرض مجموعه ای از آرایه های دارایی دیجیتال، کلیدی برای ورود به سیستم، قرار می گیرند.

آرایه های دارایی دیجیتال (DAA) اساسا صندوق های شاخص یا ETF های اکونومی هستند. هر DAA می تواند ترکیبات مختلفی از دارایی های دیجیتال را در بازار امروز شامل شود. این ها به راحتی قابل تنظیم هستند تا با نیازهای کاربر مطابقت داشته باشند. برخی ممکن است نوسانات بسیار شدیدی ایجاد کنند، در حالی که موارد دیگر می توانند در جهت افزایش ثبات قیمت باشند. آرایه های دارایی دیجیتال می توانند توسط هر کسی که در پلتفرم شرکت می کند ایجاد شوند. سپس مالک می تواند DAA خود را تبلیغ کند و به دیگران اجازه سرمایه گذاری در آنها را بدهد. برخی از DAA ها می توانند هزینه هایی را دریافت کنند یا از به اشتراک گذاری برای مالک سود آوری داشته باشند.

نقدینگی اکونومی

اکونومی در تأمین نقدینگی عالی برای تمام DAA های خود تمرکز دارد. تمام سرمایه گذاری ها را می توان تقریبا بلافاصله برداشت کرد و نیازی به ته مانده حساب نیست. با شفاف بودن کامل معاملات، این پلتفرم قول هیچ گونه هزینه پنهانی برای جلب اعتماد کاربران را نمی دهد.

توکن اکونومی

ارزش توکن اکونومی برای بسیاری کاملا نامشخص است. در اوراق سفید اولیه پیشنهاد شده است که این توکن سهمی از درآمد پلتفرم را نشان می دهد و دارندگان بخشی از هزینه های دریافت شده در پلتفرم اکونومی را دریافت می کنند. برخی دیگر گفته اند که از این رمز فقط برای پرداخت هزینه های موجود در پلتفرم استفاده می شود.

برای خرید پرقکت مانی می توانید از پلتفرم دیجی پول استفاده نمایید.



  • اکونومی,
  • ارز دیجیتال,
  • دیجی پول,
  • پرفکت مانی,
  • خرید پرفکت مانی,

{{-- --}}