شبکه گولم

چهارشنبه, ۲۷ اسفند ۹۹

گولم (GNT):

شبکه گولم یک اقتصاد اشتراکی غیرمتمرکز از قدرت محاسبات است، که در آن هر کسی می تواند با  "اجاره دادن" قدرت محاسباتی استفاده نشده خود پول کسب کند.

تاریخ راه اندازی: 11 نوامبر 2016

سرمایه حاصل از عرضه اولیه: 8.6 میلیون دلار

بنیانگذاران: جولیان زاویستوفسکی، پیوتر جی آنیوک، آندره ریگویسکی، الکساندرا اسکرزیپچاک

نوع: محاسباتی، ERC-20

از طریق گولم، کاربران برنامه را بارگیری می کنند و به گولم اجازه می دهند کارهای مختلفی را در رایانه آن ها اجرا کند. پس از اتمام کارها، کاربران براساس میزان قدرت محاسباتی که ارائه می دهند، پاداش دریافت می کنند.

صنعت

امروزه غول های صنعتی مانند آمازون، مایکروسافت و IBM بر فضای محاسباتی ابری حاکم هستند. این شرکت های بزرگ مراکز داده عظیم را برای اجرای پروژه های محاسباتی ایجاد می کنند. افراد یا شرکت هایی که نیاز به دسترسی به توان محاسباتی دارند باید از این مراکز داده خرید کنند. بازار گولم قصد دارد این وضع موجود را بر هم بزند و ناکارآمدی قیمت ایجاد شده توسط این بازیگران بزرگ را به حداقل برساند.

ایمنی

گولم متعلق به هیچ شرکتی نیست. درعوض، در شبکه اتریوم اجرا می شود که معاملات بین ارائه دهندگان، درخواست کنندگان و توسعه دهندگان نرم افزار در بلاکچین پاک می شوند. اگر مرکز داده آمازون هک شود، این امر باعث افت شدید در قدرت محاسبات و ذخیره اطلاعات می شود. با استفاده از مدل غیرمتمرکز گولم، هیچ نقطه خرابی وجود ندارد که بتواند بلافاصله هزاران کامپیوتر را خاموش کند.

شما در نیمه راه هستید!

ما بسیار خوشحالیم که شما تصمیم گرفتید در مورد ارزهای رمزنگاری شده بیشتر بدانید و حتی خرید و فروش پرفکت مانی را انجام دهید. برای اینکه این سفر برای شما راحت تر باشد، ما یک وب سایت بررسی قیمت ارزهای رمزنگاری شده دیجی پول را همراه با تمام این توصیفات برای هر ارز، راه اندازی کرده ایم.



  • گولم,
  • فروش پرفکت مانی,
  • ارز دیجیتال,
  • دیجی پول,
  • پرفکت مانی,
  • خرید پرفکت مانی,

{{-- --}}