توکن گس

سه شنبه, ۰۷ اردیبهشت ۰

گس (GAS):

پلتفرم نئو از دو ارز اصلی تشکیل شده: نئو و گس

توکن گس یک توکن قابل استخراج و یا تولید نیست، تمام توکن های آن از پیش شناخته شده اند و با تکمیل شدن هر بلاک ۸ توکن گس آزاد می شود، از این توکن ها یک مقدار مشخص تا سقف 100 میلیون وجود دارد و در حال حاضر چیز نزدیک به ۱۷میلیون از آن در حال گردش می باشد که ظرف ۲۲ سال آینده تمامی ظرفیت آن مورد استفاده قرار خواهد گرفت؛ که زمانی که یک بلوک جدید ایجاد می شود نئو گس به وجود می آید که همانند سوخت در شبک نئو کاربرد دارد. از توکن گس می توان در راستای پرداخت های خرد و کوچک نظیر کارمزد شبکه نئو و یا تحت عنوان یک توکن زیرمجموعه نئو استفاده نمود. افراد که از کیف پول های معتبر نئو استفاده می کنند روزانه مقداری ارز دیجیتال استفاده می نمایند.

بر خلاف توکن های نئو که نشان دهنده مالکیت بلاک چین نئو هستند، از توکن های گس برای پرداخت هزینه در بلاک چین نئو استفاده می شود.

-تاریخ راه اندازی: 2014

-سرمایه حاصل از عرضه اولیه: 4.5 میلیون دلار

-قابلیت استخراج: از طریق نئو (استخراج برای گس؛ همه سکه ها از قبل صادر شده است)

-بنیانگذاران: دا هونگ فی، اریک ژانگ

-نوع: ارز، NEP-5

گس به صورت اتوماتیک درون همان کیف پولی که از نئو نگهداری می شود واریز می شود.

اگر یک نئو داشته باشید، تقریبا هر ساله 0.1 گس تولید خواهید کرد.

مهم است که نئو را به جای صرافی در کیف پول خود نگه دارید. اگر NEO شما در یک صرافی نگه داشته شود، ممکن است صرافی گس تولید شده را به شما ندهد.

اهداف گس

هدف اصلی گس در کنار نئو و پیش بردن این دو شبکه به طور موازی، پایین آوردن هزینه های تراکنش ها می باشد و قطعا این کارمزد کم کاربران را بیش از پیش جذب نئو می کند بیشتری را جذب شبکه نئو می کند که در این صورت منافع شبکه نئو نیز تضمین می شود.

رابطه گس و نئو

احتمالا رابطه گس و نئو را همانند نسبت ریال به تومان یا سنت به دلار در نظر بگیرید اما این قیاس درست نمی باشد.

توکن گس کاربرد و ذاتی کاملا متفاوت از نئو دارد. نئو تقسیم‌پذیر نمی باشد اما توکن دارای این قابلیت بوده، می توان این توکن را مانند سود بانکی نئو دانست. در واقع رابطه این دو را میتوان به نوعی به پرفکت مانی و ووچر پرفکت مانی تشبیه کرد.



  • گس,
  • ارز دیجیتال,
  • دیجی پول,
  • پرفکت مانی,
  • خرید پرفکت مانی,

{{-- --}}