فاکتوم، شرکت خدمات بلاک‌چین

یکشنبه, ۱۵ فروردین ۰

 

فاکتوم (FCT):

فاکتوم یک شرکت خدمات بلاکچین است که روی بیت کوین کار می کند. فاکتوم به کسب و کارها اجازه می دهد تا رکوردهای زمان واقعی را با هش کردن آن ها روی بلاکچین بیت کوین مستند و ایمن کنند.

-تاریخ راه اندازی: 31 مارس 2015

-سرمایه حاصل از عرضه اولیه: 1.1 میلیون دلار

-بنیانگذاران: پل اسنو، دیوید جانستون

-سرمایه گذاران عمده: تیم دراپر

-نوع: پلتفرم

فاکتوم یک پروتکل توزیع شده و غیرمتمرکز است که روی بیت کوین در حال اجرا است. هدف این پلتفرم این است که به کسب و کارها اجازه دهد اسناد و مدارک و سوابق خود را بر روی بلاکچین بیت کوین قرار دهند.

 تکنولوژی

با ایجاد یک لایه داده روی بلاکچین بیت کوین، فناوری دفتر کل فاکتوم می تواند میلیون ها رکورد در زمان واقعی روی بلاکچین را با تنها یک هش با استفاده از انزوای رمزنگاری تأمین کند. کسب و کارها اطلاعات خود را مستند می کنند تا امکان تغییر، حذف یا ثبت تاریخچه آنها وجود نداشته باشد.

فاکتوم می داند اگرچه بلاکچین بیت کوین امن است، پردازش حجم زیاد تراکنش ها نه تنها در این ارز بلکه در یایر ارزها مانند اتریوم، پرفکت‌مانی و ... بسیار گران است. فاکتوم بلاکچین از نظر مرتبه بزرگی ارزان تر است و ظرفیت بسیار بیشتری برای حجم معاملات دارد.

فاکتوم همچنین دارای لایه های داخلی ساخته شده از امنیت زائد است که سایر بلاک چین ها آن را ارائه نمی دهند. فاکتوم بلاکچین خود را روی بلاکچین بیت کوین سوار می کند تا از امنیت بیت کوین استفاده کند. بیت کوین این امنیت تغییرناپذیری بلاک های آن را تضمین می کند.

توکن FCT

Factoid رمز اصلی است که به شما امکان می دهد موردی را در شبکه فاکتوم هش کنید. در صورت خرید Factoids یا FCT، می توانید آنها را با اعتبار ورودی (EC) مبادله کنید که به شما امکان هش اطلاعات را می دهد.



  • فاکتوم,
  • ارز دیجیتال,
  • دیجی پول,
  • پرفکت مانی,
  • خرید پرفکت مانی,

{{-- --}}