دنت، بازار مبادله تلفن همراه

چهارشنبه, ۲۰ اسفند ۹۹

 

هدف دنت چیست؟

دنت در تلاش است تا "هر کسی را قادر به خرید و فروش داده های تلفن همراه (دسترسی به اینترنت بی سیم) از طریق بلاک چین اتریوم کند." این ارز امیدوار است با ایجاد بازاری که کاربران بتوانند داده های بلااستفاده خود را معامله کنند، این وضعیت را تغییر دهد.

-تاریخ راه اندازی: 12 ژوئیه 2017

-سرمایه حاصل از عرضه اولیه: 4.3 میلیون دلار

-بنیانگذاران: Tero Katajainen، Mikko linnanmäki، Andreas Vollmer

-نوع: بازار، 20ERC-

دنت اولین ارز رمزنگاری شده در جهان است که برای تبادل داده های تلفن همراه (دسترسی به اینترنت بی سیم) میباشد. این برنامه به دنبال برهم زدن صنعت ارتباطات از راه دور جهانی و آزاد سازی داده های تلفن همراه "از طریق قادر ساختن هر کسی به خرید و فروش داده ها از طریق بلاک چین اتریوم" است. سکه دنت در مرکز آن بازار قرار دارد و به عنوان ارز جهانی برای بازارهای داده عمل می کند.

بازار داده تلفن همراه

داده های تلفن همراه و اتصال به اینترنت در اکثر کشورهای پیشرفته به تدریج به یک ضرورت تبدیل می شود. با این حال، شرکت های بزرگ ارتباط از راه دور هنوز قدرت شارژ هزینه های بالا برای مشتری را دارند. زمانی که داده های یک کاربر تمام می شود، افزودن آن هزینه زیادی را در بر دارد. با این حال، بسیاری از مشتریان نیز اغلب داده های ماهیانه اضافی دارند که به طور خودکار منقضی می شوند.

دنت امیدوار است که با ایجاد بازاری که کاربران بتوانند داده های بلااستفاده خود را در آن معامله کنند، این وضعیت را تغییر دهد. افرادی که داده اضافی دارند می توانند مقدار داده اضافه را در این بازار بفروشند. هنگام سفر کاربران به کشور های دیگر، به جای استفاده از رومینگ با هزینه بسیار بالا، آنها می توانند داده ها را از مردم محلی با قیمت بسیار ارزان تر خریداری کنند. این کار همانند معامله ووچر پرفکت مانی در زمان سفر به جای پول نقد است.

شرکت حامی

Dent Wireless Limited شرکت حامی دنت کوین است که در سال 2014 در هنگ کنگ تاسیس شد. برنامه تلفن همراه از قبل برای iOS و Android در دسترس است.

 



  • دنت,
  • ارز دیجیتال,
  • دیجی پول,
  • پرفکت مانی,

{{-- --}}