شبکه غیر متمرکز ریکوئست

چهارشنبه, ۰۱ اردیبهشت ۰

شبکه ریکوئست (REQ):

ریکوئست یک شبکه غیرمتمرکز است که به هر کسی اجازه می دهد یک درخواست پرداخت (یک فاکتور درخواست) را ارائه کند که گیرنده می تواند به روشی امن آن را پرداخت نماید. تمام اطلاعات تراکنش در یک لجر معتبر غیرمتمرکز ذخیره می شود.

            -تاریخ راه اندازی: 13 اکتبر 2017

            -سرمایه حاصل از عرضه اولیه: 33 میلیون دلار

            -بنیانگذاران: اتین تاتور، کریستف لاسویت

            -سرمایه گذاران عمده: Y-Combinator

            -نوع: پرداخت، ERC-20

ریکوئست یک شبکه غیرمتمرکز است که به هر کسی اجازه می دهد یک درخواست پرداخت (یک فاکتور درخواست) را ارائه کند که گیرنده می تواند به روشی امن آن را پرداخت نماید. تمام اطلاعات تراکنش در یک لجر معتبر غیرمتمرکز ذخیره می شود.

شبکه ریکوئست قصد دارد هم کسب و کارها و هم مصرف کنندگان را هدف قرار دهد. به عنوان مثال، یک مشتری می تواند از آن همانند پرفکت مانی به عنوان روش پرداخت در آمازون استفاده کند و نیاز به Paypal و هزینه های آن را کاهش دهد. کسب و کارها همچنین می توانند از آن  برای ایجاد پرداخت بین خود (و همچنین سایر کارکردها) استفاده کنند و از تمام هزینه ها و کاغذبازی های اضافی که با فاکتورهای استاندارد تجارت همراه هستند، جلوگیری کنند.

این ارز دیجیتال که از لحاظ کارکرد همانند استلار است، تیم توسعه ای بسیار مصمم به پیشرفت و گسترش دارد تا آنجایی که حتی یکی از بروزرسانی‌های مهم در پروتکل آن زود‌تر از موعد نیز صورت گرفته شده است. در انجمن‌های گفتگو و صفحات Reddit، طرفداران ریکوئست افزایش ۱۰ برابری قیمت را برای آن پیش بینی می کنند.

مزایای ریکوئست

-طراحی نوین جذاب و با ابتکار عمل

-تیم توسعه قوی

معایب و خطراتی که امکان دارد در رابطه با ریکوئست رخ دهد:

-عدم ارتباط و همکاری با شرکت‌ها یا نهادهای پشتیبان

-عدم دسترسی به یک حد قابل اطمینان و اعتماد از گستردگی و جذب سرمایه



  • ریکوئست,
  • ارز دیجیتال,
  • دیجی پول,
  • پرفکت مانی,
  • خرید پرفکت مانی,

{{-- --}}